Veel gestelde vragen en antwoorden                                                  



                   * Zijn jullie sets makkelijk aan te sluiten en te bedienen? 

                   Al onze licht en geluidssets zijn eenvoudig aan te sluiten en te bedienen.Bij afhalen en bij bezorging krijgt
                   u een duidelijke en  eenvoudige uitleg over de werking van de apparatuur.  

                   * Moet ik in het weekend 2 dagen huur betalen ? 
  
                  Nee hoor,als u iets op zaterdag huurt, en u wilt het 1 dag (24 uur)  gebruiken,dan hoeft u het maandag pas
                  terug te brengen,omdat wij op zondag niet geopend zijn,u betaald dus gewoon 1 dag huur.  


                   * Prijzen van bezorging en opstelkosten 
 
                  Alle genoemde prijzen zijn inclusief B.T.W. Binnen een straal van  10 km rondom Tollebeek rekenen wij € 10
                 
                  transportkosten.Is de  bezorglocatie verder dan 10 km,dan rekenen wij € 0,30 ct per gereden kilometer. Vragen
                 
                  hierover ? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende prijsopgaaf. 


                  * Moet ik ook borg betalen ? 

                  Nee u betaald geen borg over uw gehuurde spullen, met  uitzondering van de DJ Set Pioneer CDJ 2000 Nexus. 


                  * Kan ik de spullen makkelijk zelf vervoeren? 

                  Onze licht en geluidssets zijn licht in gewicht en makkelijk  te vervoeren in een kleine tot middelgrote auto.
 
                  Grote geluidssets worden altijd door ons zelf ge´nstalleerd.


                   * Kan ik de apparatuur ook laten bezorgen ?  

                   Jazeker, wij kunnen uw gehuurde apparatuur ook voor u bezorgen . 


                   * Kan ik de apparatuur ook laten opstellen en aansluiten ? 

                  Wij kunnen uw gehuurde apparatuur voor u opstellen en aansluiten. Omdat wij verschillende sets aanbieden,
 
                  kunt u beter Contact met ons opnemen voor een vrijblijvende prijsopgaaf.   

                   * Zijn jullie 7 dagen per week telefonisch bereikbaar voor vragen? 

                  Ja u kunt 7 dagen per week (ook buiten kantooruren),contact met ons opnemen omtrent uw vragen over het huren
   
                  van apparatuur,en het  aansluiten daarvan. 


                  *  Hoe lang mag ik eigelijk de apparatuur gebruiken  ? 
  
                   Als u de apparatuur huurt voor 1 dag ,dan mag u de apparatuur  24 uur gebruiken.Dus als u bijvoorbeeld, het op
 
                  dinsdag om  16.00  afhaalt ,dan verwachten wij het de volgende dag ,woensdag  om 16.00 weer retour.Kunt u door
 
                  bv door uw werkschema niet binnen 24 uur de gehuurde apparatuur terugbrengen ,en u  brengt het iets later,dan
 
                  doen we daar niet moeilijk over, mits u het eerst met ons overlegt .U hoeft dan geen extra dag huurt te betalen .

                  * Moet ik me ook legitimeren  ? 
  
                  Tijdens het afhalen,maar ook tijdens het installeren van apparatuur  vragen wij om uw legitimatie,wij maken daar
 
                 een kopie van ter controle van uw gegevens.   

                  * Hoe kan ik betalen? 

               U kunt contant betalen bij afhalen,of bij bezorging.Tevens is het mogelijk het bedrag via telebankieren te voldoen ,
                
                houd u er  dan rekening mee dat het bedrag  zeker 2 dagen voor het afhaal of bezorg moment,op onze rekening is bijgeschreven.

                  * Hoe zit het met de Kwaliteit ? 
           
               Wij verhuren alleen professionele kwaliteitsapparatuur,zodat u  de zekerheid heeft dat uw feest of evenement van goede 
 
                  betrouwbare apparatuur is voorzien.